Klantenservice

Hieronder vind je onze meest gestelde vragen. Zit jouw vraag er niet tussen? Neem contact op met onze klantenservice via info@homeishome.nl.
Onze klantenservice is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag, van 9 uur tot 17 uur.



Ik heb een bestelling geplaatst, wanneer wordt mijn product verzonden?

Dit is afhankelijk van de bezorgoptie die je in het bestellingsproces geselecteerd hebt. Kijk voor meer informatie bij bezorgopties. Voor reguliere bestellingen geldt in de meeste gevallen:
voor 22:00 besteld is de volgende dag al in huis.


Tijdens de bezorging van mijn bestelling was ik niet thuis

Als je tijdens de eerste bezorgpoging niet thuis bent, laat de bezorger een kaart achter voor je, waarmee je een nieuwe bezorging kunt inplannen. Je kunt hiervoor de aanwijzingen op de kaart volgen. Maak je géén gebruik van deze kaart, dan zal de bezorger de eerstvolgende werkdag een nieuwe bezorgpoging doen. Ben je bij de tweede bezorgpoging wederom niet thuis dan wordt het pakket afgeleverd bij een PostNL afhaalpunt, waar je je pakket zelf kunt ophalen. Het betreffende PostNL afhaalpunt wordt door de bezorger op de kaart vermeld.


Kan ik mijn bestelling ook zelf ophalen?

Dat kan. Selecteer tijdens het bestelproces onder het kopje 'Verzendmethode' voor afhalen in de winkel. Dan kun je het product afhalen in onze woonwinkel in Ulft.


Wat zijn de openingstijden van de woonwinkel?

Onze woonwinkel is maandag tot en met vrijdag geopend van 10 tot 17 uur. Wij zijn elke zaterdag geopend van 10 tot 16 uur.
Elke laatste zondag van de maand zijn we open van 12 tot 16 uur.


Kan ik het product ook eerst bekijken voordat ik het wil kopen?

Dit kan zeker! HomeisHome beschikt over een eigen woonwinkel van ruim 3000m2! Het adres is de Stenenmaat 1 in Ulft.


Wat zijn de openingstijden van de klantenservice?

Onze klantenservice is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag, van 9 uur tot 17 uur.