Veelgestelde Vragen

Ik heb een bestelling geplaatst, wanneer wordt mijn product verzonden?
Dit is afhankelijk van de bezorgoptie die u in het bestellingsproces geselecteerd heeft. Kijk voor meer informatie bij bezorgopties. Voor reguliere bestellingen geldt in de meeste gevallen:
voor 16:00 besteld is de volgende dag al in huis.
Tijdens de bezorging van mijn bestelling was ik niet thuis
Als u tijdens de eerste bezorgpoging niet thuis bent, laat de bezorger voor u een kaart achter, waarmee u een nieuwe bezorging kunt inplannen. U kunt hiervoor de aanwijzingen op de kaart volgen. Maakt u géén gebruik van deze kaart, dan zal de bezorger de eerstvolgende werkdag een nieuwe bezorgpoging doen. Bent u bij de tweede bezorgpoging wederom niet thuis dan wordt het pakket afgeleverd bij een PostNL afhaalpunt, waar u uw pakket zelf kunt ophalen. Het betreffende PostNL afhaalpunt wordt door de bezorger op de kaart vermeld.
Kan ik mijn bestelling ook zelf ophalen?
Wanneer u een bestelling doet in onze webshop, wordt deze door ons geautomatiseerde systeem in principe gelijk verzonden en kunt u deze dus niet zelf ophalen. Wilt u het product toch gelijk meenemen? U bent van harte welkom in onze showroom. Onze openingstijden:

Ma : 10.00 – 17.00
Di : 10.00 – 17.00
Wo : 10.00 – 17.00
Do : 10.00 – 17.00
Vr : 10.00 – 17.00
Za : 10.00 – 16.00
Én elke laatste zondag van de maand van 10.00 – 16.00.
Kan ik het product ook eerst bekijken voordat ik het wil kopen ?
Dit kan zeker! HomeisHome beschikt over een eigen showroom van ruim 2000m2 aan de Stenenmaat 1, 7071ED in Ulft, waar u zes dagen per week terecht kunt. De openingstijden vind u hierboven.