Shop het hele Paasweekend met 10% korting op bijna alles* met code PAASPARTY

Bezorging

Bezorging

Langere levertijden

Helaas hebben wij en onze leveranciers ook te maken met grondstoftekorten, stilliggende productie en daarom langere levertijden. We begrijpen dat dit heel vervelend is en proberen je hierover zo goed mogelijk te informeren. Om teleurstellingen te voorkomen hebben we de levertijden zo precies mogelijk bij de producten gezet. We willen je vragen om goed naar de levertijd per product te kijken. Alvast bedankt voor je begrip.

 

Ben je klaar om je interieur te injecteren met een flinke dosis pit en plezier? Wij ook! Wij willen dan ook niets liever dan dat je bestelling zo snel mogelijk staat te pronken in je huis. Daarom hebben we het bezorgproces tot in de puntjes verzorgd, samen met onze vrienden van PostNL. Zij leveren jouw pakketje aan huis, tenzij het te groot is voor de pakketdienst. In dat geval maken we gebruik van onze eigen bezorgservice.

Algemeen

  • Wij werken met verschillende magazijnen en hebben daarom verschillende levertijden. Kijk goed bij je product welke levertijd erbij staat!
  • Wij bezorgen niet op zondag.
  • Wij bezorgen niet op nationale feestdagen.
  • Bij ontvangst vragen we altijd een handtekening. Controleer dus goed of we het juiste artikel hebben geleverd en of het helemaal in goede staat is.
  • Gratis bezorging geldt enkel voor leveringen in Nederland (met uitzondering van de Waddeneilanden en de Antillen). Let op! Voor levering naar de Waddeneilanden kunnen er achteraf kosten in rekening worden gebracht.

PostNL

  • Bestellingen die worden verzorgd door PostNL worden gratis thuisbezorgd bij een besteding vanaf €50,-.
  • Voor bestellingen met een waarde van minder dan €50,- rekenen we €4,95 bezorgkosten.
  • Wanneer we je bestelling verzenden via PostNL ontvang je van ons altijd een Track & Trace code. Hiermee kun je het pakket volgen en kun je zien om hoe laat je de bezorger kunt verwachten.

Bezorgservice Rebel House

  • Voor het bezorgen van grotere producten (denk aan meubilair als kasten, bankstellen en tafels) maken wij gebruik van onze eigen bezorgservice.
  • Hiervoor maken we graag telefonisch een bezorgafspraak, zodat we jouw bestelling zo snel mogelijk kunnen komen bezorgen.
  • Je krijgt de dag voor bezorging een email waarin we je informeren over de precieze tijd van je bezorging.
  • In principe bezorgen we tot aan de deur op de begane grond. Wanneer je bestelling in de lift past helpen we je uiteraard graag een handje met het naar boven brengen.
  • Onze bezorger is alleen. Hoewel dit een boom van een kerel is (type eeuwenoude eik), vindt hij het altijd fijn wanneer hij geholpen wordt door een paar sterke handen bij het uitladen van zware artikelen!
  • Het monteren van gekochte artikelen maakt geen onderdeel uit van onze bezorgservice. Heb je hulp nodig bij het monteren of in elkaar zetten van een bij ons besteld product? Neem dan contact op met onze klantenservice.
  • Heb je meerdere producten besteld die wij met onze eigen bezorgservice komen bezorgen, dan zullen we deze bezorgen op het moment dat álle producten die niet via de pakketpost verzonden kunnen worden, binnen zijn.

Levering in België

  • Woon je in België? Houd dan rekening met een levertijd van ongeveer twee werkdagen.
  • Voor artikelen die via PostNL verzonden kunnen worden, rekenen wij €4,95 bezorgkosten naar België.
  • Woon je in een gebied in België waar PostNL niet bezorgd? Neem dan contact op met onze klantenservice. Zij zoeken graag samen met jou naar een bezorgoplossing.
  • Ook groter meubilair, zoals kasten en sofa’s, bezorgen we bij je aan huis in België. Hiervoor rekenen we €75,- bezorgkosten.