Shop het hele Paasweekend met 10% korting op bijna alles* met code PAASPARTY

Klachten

Klachten

Als klant van Rebel House mag je ervan uitgaan dat jouw aankoop helemaal correct en zonder beschadigingen bij jou wordt afgeleverd. Is dit niet het geval? Dan spijt dit ons oprecht. Duizendmaal sorry, want hoewel we gek zijn op het doorbreken van normen, doen we niet gek over de kwaliteit van onze producten. Die moet gewoon perfect zijn.

Omdat we ook wel begrijpen dat je aan een oprechte ‘sorry’ niet zoveel hebt, zullen we er in het onfortuinlijke geval dat je niet tevreden bent alles aan doen om alles met je in orde te maken. Beloofd.

Heb je een klacht over Rebel House of een door ons geleverd product? Was er bijvoorbeeld iets niet goed gegaan met de bezorging? Of is het product beschadigd? Neem dan zo snel mogelijk (uiterlijk binnen 24 uur) contact met ons op.

Bij beschadigingen kun je ons het best een mailtje sturen, inclusief een foto van datgeen er kapot is, je naam en je ordernummer. Je krijgt dan direct een ontvangstbevestiging. Vervolgens zullen onze medewerkers van de klantenservice hier zo snel mogelijk naar kijken. Binnen een werkdag hebben ze voor jouw een oplossing en nemen ze contact met je op. Stuur je mail naar:

info@rebelhouse.nl

Je mag ons overigens ook altijd mails (met of zonder foto’s) sturen als je geen klacht hebt. De medewerkers van onze klantenservice zijn namelijk gek op fanmail. Ook vinden we het stiekem best leuk om te zien hoe jij je interieur hebt opgespicet.

Vind je mails te abstract en spreek je liever direct met een medewerker? Dan kun je ook altijd even bellen. Wij zijn tijdens kantooruren te bereiken op:

+31 (0)315-769014 

Kom je er niet uit met de klantenservice? Dan kun je ook contact opnemen met Stichting Webshop Keurmerk. Rebel House is hierbij aangesloten. Mocht je na deze bemiddeling nog niet tevreden zijn, dan kun je ook altijd nog terecht bij de Geschillencomissie Thuiswinkel.